Объявления от 529 до 552 из 1014 найденных.
Фахівець з розвитку філіалу
Основні обов'язки: - Вирішення питань щодо просування товарів і послуг торгової компанії; - Проведення співбесід для виявлення необхідних людських ресурсів у філію; - Здійснення зустрічей з ключовими замовниками; Ми надаємо умови для зростання по кар'єрі + конкурентоспроможну зростаючу оплату праці.
Менеджер складської системи
Обов'язки: - Прийом / відвантаження на / зі складу; - Облік товару на складі; - Внесення в базу 1С виробництва товарів та їх руху; - Щомісячні виробничі звіти; - Прийом вхідної лінії дзвінків; Вимоги: -знання Microsoft Office, 1C, бухгалтерія; -Досвід вітається; -Безконфліктність; -Грамотна письмова мова; -вміння працювати в колективі; Умови: - Гнучкий графік; -Своєчасна оплата праці; -Адекватне керівництво; -Можливість просуватися по кар'єрних сходах; -Згуртований колектив.
Менеджер проектів
Обов'язки: - Координація та адміністративний супровід проектної діяльності; - Проведення зустрічей з ключовими замовниками; - Проведення аудиту документації по системах (оформлення договорів проекту, та проектної документації); - Моделювання, опис бізнес-процесів; - Оформлення бізнес-вимог до проекту, що розробляється; - Супровід договорів з постачальниками засобів автоматизації; - Аналітична підтримка проекту; - Складання звітності керівництву; Вимоги: - Досвід роботи в галузі управління проектами не менше 2-х років; - Досвід ведення договорів з постачальниками; - Досвід написання технічної документації (технічні вимоги, тощо); - Грамотна усна і письмова мова; - Уміння працювати в колективі; - Спрямованість на результат; Умови: - Адекватне керівництво; - Офіс в центрі міста; - Навчання за рахунок компанії; - Можливість закордонних поїздок; - Кар'єрний ріст; - Соц.
Менеджер по роботі з клієнтською базою
Обов'язки: • Проведення холодних дзвінків; • Проведення презентацій; • Здійснення продажів; • Ведення документообігу; • Звітність; Вимоги: • Охайність, старанність, грамотність; • Уміння володіти офісними програмами, офісною технікою; • Освіта не нижче середньої. Умови: • Офіційне.
Спеціаліст в закупівлях
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Менеджер по закупівлям». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Монiторинг та аналiз цiн; - Ведення переговорiв по закупівлi та постачанню; - Аналіз потреб за асортиментом ; - Проведення закупівель; - Надання звітності керівництву; - Ведення ділових телефонних переговорів; Вимоги: - Досвід роботи вітається; - Здатнiсть до навчання; - Навички ведення ділових переговорів; - Навички роботи в команді; - Знання ПК (рівень впевненого користувача); - Грамотна усна і письмова мова; Умови: - Стабільна робота, офіційне оформлення; - Рухливість в роботі; цікаві завдання; - Кар'єрний ріст; - Навчання специфіці роботи за рахунок компанії; - Згуртований колектив; - Адекватне керівництво; Контакти: 0976449948 0669577136 0938022315 Email : agroeks@yandex.
Спеціаліст по страхуванню
Обов'язки: - Проведення зустрічей з ключовими замовниками; - Проведення аудиту документації по системах; - Моделювання, опис бізнес-процесів; - Супровід договорів з постачальниками засобів автоматизації; - Складання звітності керівництву; - Підписання угод з клієнтами компанії; Вимоги: - Досвід роботи вітається; - Уміння вести договори з постачальниками; - Навички роботи з технічної документації (технічні вимоги, тощо); - Грамотна усна і письмова мова; - Уміння працювати в колективі; - Спрямованість на результат; Умови: - Адекватне керівництво; - Офіс в центрі міста; - Навчання за рахунок компанії; - Можливість закордонних поїздок; - Кар'єрний ріст; - Соц.
Менеджер по створенню реклами
Обов'язки: - Організація рекламних кампаній та заходів в пресі і ЗМІ; - Організація участі у виставках; - Робота з менеджерами по продажах в просуванні товарів; - Розробка презентаційних матеріалів; Вимоги: - Універсальність у рекламі (досвід роботи з печаткою, інтернетом, дизайнерами в просуванні товарів); - Енергійність, ініціативність, наявність креативних ідей і вміння втілювати їх у життя; - Комунікабельність, організованість, акуратність.
Фахівець з питань продажу
Вимоги: - Досвід в прямих продажах вітається; - Знання 1С вітається; - Прагнення до професійного та особистого росту; - Комунікабельність; - Здатність до навчання; Обов'язки: - Виконання плану продажів і збільшення обсягів продажів; - Пошук і ведення нових клієнтів; - Консультаційна підтримка клієнтів; - Ведення телефонних переговорів; - Ведення клієнтської бази в 1С; - Підготовка звітів керівництва; Умови: - Конкурентний, стабільний дохід; - Офіс у центрі міста; - Адекватне керівництво; - Дружня команда професіоналів.
Менеджер по підбору персоналу
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Менеджер з персоналу». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи. Вимоги: - Комунікабельність; - Активність; - Вміння працювати в колективі; - здатність швидко навчатися; - Вміння працювати з ПК; - Вітається знання іноземних мов.
Спеціаліст з маркетингу
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Маркетолог». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Вища освiта; - Досвiд працi в сферi маркетинга та досвiд роботи з рекламними агентствами; - Розвинена абстрактна та творча уява; - Активна життєва позицiя.
Спеціаліст в логістиці
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Логіст». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи! Вимоги: - Середню спеціальну або вищу освіту; - Розуміння логістичних процесів, досвід в комунікаціях; - Знання MS Office, вітається 1С, Excel, Access; - Акуратність, відповідальність, старанність.
Креативний директор
Обов'язки: - Організація рекламних кампаній та заходів в пресі і ЗМІ; - Організація участі у виставках; - Робота з менеджерами по продажах в просуванні товарів; - Розробка презентаційних матеріалів; Умови: - Кар'єрний ріст; - Адекватне керівництво; - Закордонні поїздки; - Робота в зростаючої.
Керівник у відділ кадрів
У компанії відкрита вакансія керівника у відділ кадрів. Посада керівна, тому в першу чергу розглянемо кандидатів с ДР в управлінні з персоналом. Але, якщо у вас ДР відсутній, але ви готові приступити до роботи і навчитися новому функціоналу - записуйтеся до нас на співбесіду. Вимоги: 20-45 років (дівчина / жінка), грамотна, уважна, відповідальна, вміння працювати в стислих часових рамках, системне мислення, пошук різних варіантів вирішення завдань; Обов'язки: контроль виконання завдань, курирування і організація роботи персоналу, проведення співбесід, ділове листування, прийом вхідних дзвінків, звітність.
Керівник напряму
Вимоги: - Знання технік продажу; - Знання основ логістики; - Досвід управління організацією (від 10 чоловік); - Орієнтир на результат; - Уміння комунікувати з різними людьми; - Досвід роботи в дистрибуції; - Досвід роботи від півроку на аналогічній посаді; - Впевнений користувач ПК (MS Office) Обов'язки: -.
Телефоніст-диспетчер
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Диспетчер-телефоніст»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи бажано (не обов’язково); - знання ПК; - уважнiсть; - грамотна мова; - приємний голос.
Військовий пенсіонер
Для допомоги керівнику в питаннях організації, потрібні люди з військовим квитком, службовці, військові пенсіонери; В основі Вашої діяльності буде робота з особовим складом, управління та виконання завдань керівника. Гарантуємо своєчасну оплату праці, згуртований колектив, професійне керівництво і затишну атмосферу роботи!.
Працівник з банківським досвідом роботи
Вимоги : - Середня спеціальна або вища освіта ; - вміння працювати в команді; - Здатність до навчання, старанність, відповідальність ; - Знання Excel , 1С, Microsoft Word ; - Знання основ економіки та планування ; Обов'язки : - Знання наказів, відомчих інструкцій і нормативних документів, що стосуються діяльності структурного підрозділу ; - Обробка та аналіз фінансової інформації , формування пропозицій ; - Участь у звірках , інвентаризації , звітність ; - Формування первинної документації (рахунки , заявки , контракти) ; - Управлінська звітність керівництву ; - Консультування клієнтів.
Асистентка-секретар
Вимоги: - Сумлінне виконання обов’язків; - Здатність до навчання; - Уміння працювати в колективі; - Позитивне ставлення до життя. Обов’язки: - Підготовка звітів керівництву; - Консультування клієнтів в телефонному режимі; - Заповнення документообігу; - Рішення організаційних питань в офісі. Умови: - Гарний коллектив; - Кар’єрний ріст; - Можливість подорожувати за рахунок фірми; - Поглиблення знаннів в економічному напрямку.
Виконувач рецепціоніста
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Адмiнiстратор на рецепшн»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Рiшення органiзацiйних питань офiсу; - Видача вiдвiдувачам анкет; - Робота з нескладними паперами; - Прийом телефонних дзвiнкiв; Вимоги: - Здатнiсть до навчання; - Дiловий зовнiшнiй вигляд; - Коммунiкабельнiсть; - Позитивне ставлення до життя) Умови: - Навчання за рахунок фiрми; - Можливий кар’єрний рiст; - Робота в дружному коллективi; - Повна та/або часткова зайнятiсть.
Працівник з досвідом адміністратора
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Адмiнiстратор офiсу»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Рiшення органiзацiйних питань офiсу; - Заповнення бланкiв замовлень; - Робота з паперами; - Дiлове спiлкування з клiєнтами компанii; Вимоги: - Здатнiсть до навчання; - Дiловий зовнiшнiй вигляд; - Коммунiкабельнiсть; Умови: - Навчання за рахунок фiрми; - Можливi подорожi по Українi та за межами; - Робота в дружному коллективi; - Повна та/або часткова зайнятiсть.
Работа в интернете..
Наш сайт легко доступный для молодых, энергичных и перспективных работников, которые так же должны иметь желание работать в интернете. Вы будете заниматься распространение реклам в социальных сетях, на блогах, размещать видео в YouTube, а также на досках объявления. Более подробную информацию можете получить у нас на сайте: http://buxinfo.
Требуется региональный менеджер
Требуется региональный менеджер. Продвижение фарм препаратов, лечебной косметики, быстрого питания. Соц. пакет, официальное оформление Зарплата от 20000 руб. сдельно - премиальная. Юрий Семенович +79787610865 info@lavkazdorovia.com molodostklimenko@mail.ru.
Личный помощник руководителя
Требования: Ответственность, позитивность, желание и стремление к новым знаниям и получению новых навыков. Готовность работать на результат и четкое следование должностным инструкциям. Умение доносить свою точку зрения и нестандартность мышления. Если в данный момент этих навыков у вас нет, но есть желание их развить, то можете смело отправлять свои заявки! Обязанности: Помощь директору в подборе и обучении персонала, самостоятельное обучение по образовательной программе удаленной через интернет.
Сотрудник с функциями менеджера по персоналу
-подбор персонала; -умение действовать энергично, способность выдвигать идеи; -навыки проведения собеседований; -организация корпоративных мероприятий. -уверенный пользователь ПК — MS Office (Word, Excel), Internet; -грамотная устная и письменная речь; - карьерное развитие; .
На данной странице представлены бесплатные объявления в разделе Вакансии менеджер, Украина . Чтобы подобрать объявления по ключевому слову, типу или цене воспользуйтесь формой поиска. Вы также можете очень просто и быстро добавить свое объявление. Чтобы дать объявление в категории Вакансии менеджер, Украина перейдите по ссылке "Дать объявление".
Вы просмотрели объявления в разделе Вакансии менеджер, Украина на сайте AdMir - мир бесплатных объявлений. Здесь вы можете найти объявления от частных лиц, фирм или интернет магазинов по темам продажа Вакансии менеджер, Украина, купить Вакансии менеджер, Украина, сдам Украина, сниму Украина, продам недвижимость в городе Украина.
AdMir это доска объявлений, где любой желающий может разместить бесплатные объявления.
Чтобы отредактировать ранее добавленные объявления или просмотреть сообщения на ваши объявления воспользуйтесь вкладкой "Мои объявления" в верхнем меню.